Ihr Dolo Plus Vorteil:
Diesen Artikel jetzt anhören

Magdalena Pircher singt: „Is Lebn leben“

Die Lienzerin meldet sich mit einer musikalischen Botschaft aus der Quarantäne.

Kopf aus, Einsamkeit wegblenden und Musik an! Die Lienzerin Magdalena Pircher hat die Quarantäne-Zeit dafür genutzt, um ihr selbstgeschriebenes Lied „Is Lebn lebn“ aufzunehmen: Der Songtext zum Mitsingen: Mia redn durchanond anstatt uns zuazuhean, rennen gegn a Wond anstatt wo zuazukean. Mia schaun ananonder vorbei, hom in Blick aufs Wichtige verlorn, fühln uns nimma frei, wos bleib isch Eifersucht und Zorn. Perfektion isch scheinbor des wos zählt, mia welln nix Neies ausprobiern. Wundern uns wenn wos fehlt, hom Ongst zu verliern. Und wennma des so segn und decht so weiterlebn, donn derfma uns nit frogn, warum ma´s Lebn nimma verstehn. Die Gedonkn in da Zukunft, an uns nogt die Vergongenheit, oba´s Lebn lebn... des kemma decht lei heit. Mia sein ständig am Suachn, wissn decht nit wos ma welln. Findn koa Ontwort auf die Frogn, de ma uns stelln. Welln koane Außnseiter sein, mia welln in Weg jo nit verliern, kennen uns nimma befrein, hom Ongst uns zu gspian. Und wennma des so segn... Warum miassma immer gwinnen? Warum seima gegnanond? Warum horchma nit auf innen? Und gebn uns die Hond? Und wennmas donn erkennen und die wohrn Werte segn, donn brauch ma nimma rennen, weil ma´s Lebn endlich verstehn. Mia fühln mitanond, mia genießn unser Zeit, weil is Lebn lebn... Des kemma decht lei heit!

Das könnte Sie auch interessieren

Tagesaktuelle Statistik: SARS-CoV-2 in Osttirol

148

4 Postings

amRande
vor 4 Jahren

Gratuliere liebe Magdalena! Toller Song! Und dazu noch in meiner Liebelingstonart, der B-Dur! Mach weiter so! Ich bin sicher, wir werden noch viel von dir hören...

 
1
5
Sie müssen angemeldet sein, um ihre Stimme für dieses Posting abzugeben.
lapa007
vor 4 Jahren

Wow!! 💕

 
1
5
Sie müssen angemeldet sein, um ihre Stimme für dieses Posting abzugeben.
Sonnenstrahl
vor 4 Jahren

Ja, des Lebn lebn "des kenn ma decht lei heit"!!!! Schön, wenn man dir als junge "Botschafterin unserer Zeit" zuhören darf! Ein Geschenk für 👂 und ❤!!! Danke! ☺

 
1
10
Sie müssen angemeldet sein, um ihre Stimme für dieses Posting abzugeben.
    Lipa
    vor 4 Jahren

    Liebe Magdalena, deine Botschaft ist angekommen. Gratuliere!

     
    1
    8
    Sie müssen angemeldet sein, um ihre Stimme für dieses Posting abzugeben.
Ein Posting verfassen

Sie müssen angemeldet sein, um ein Posting zu verfassen.
Anmelden oder Registrieren